Még a média figyelmét is felhívhatod ezzel az eszközzel

A jól elkészített interjú még médiamegkereséseket is generálhat

Újságíróként azt gondolom, hogy a kérdések feltétele és megválaszolása jó eszköz lehet arra, hogy bemutasd a vállalkozásodat. Lássuk, miért!

 

Talán azt gondolod, hogy furcsa kitenned a honlapod bemutatkozó szövegei közé egy interjút, de a helyzet az, hogy egy újságíró segíthet abban, hogy olyan kérdéseket tegyen fel, amelyek hozzájárulnak a vállalkozásod történetének széleskörű és egyúttal izgalmas bemutatásához. 

 

Az újságíró szuper közvetítő közeg. 

Mérlegeli, hogy mire kíváncsiak az olvasók, és őt magát is a kíváncsiság hajtja, ez a kettő együtt pedig nagyon jó kombináció. Ha pedig a szakember maga is érdeklődik a gasztronómia iránt, esetleg jártas is abban, még inkább kiemeli a vállalkozásod hangsúlyos elemeit, azaz inkább úgy fogalmazok, képes kiemelni.

 

A megfelelő mederbe tereli a beszélgetést. 

Ha elkalandoznál a válaszadásban, akkor is megtalálja a módját annak, hogy az eredeti témát fejtsd ki, mivel mindig a lényegre összpontosít.

 

A hitelesség mindig előnyt élvez.

A vállalkozó vagy séf saját szavaival hitelesen tudja bemutatni a történetét, értékeit, filozófiáját. 

 

Emberközeliség

Az interjú emberi oldalt mutat, ami segít a közönségnek kötődni a márkához.

 

Történetmesélés, azaz ahogyan manapság említik: storytelling

Ez a műfaj lehetőséget teremt a márka mögötti sztori, motiváció, kihívások és sikerek bemutatására.

 

Szakmai hozzáértés bemutatása 

Megmutatható a tudás, a tapasztalat, az egyedi megközelítés, ami megkülönbözteti a vállalkozást a piacon.

 

Értékek kommunikálása 

Az interjú során ki lehet emelni a vállalkozás értékeit, például helyi alapanyagok használata, fenntarthatóság, innováció.

 

Egy ügyes szakember jó fotókat is készít az interjúhoz

Egy jó szakember jó fotókat is készíthet az interjúhoz, épp olyat, mint amilyen például ez. Illusztráció: Pexels

 

Érdeklődés felkeltése 

Az érdekes személyes történetek és gondolatok felkelthetik a közönség kíváncsiságát, ami akár új vendégeket is hozhat.

 

Sokoldalú felhasználhatóság 

Az interjú anyaga több csatornán is felhasználható: weboldal, közösségi média, sajtó.

 

PR- és média-lehetőségek 

Egy jól sikerült interjú médiafigyelmet generálhat, ami növeli a láthatóságot.

 

 

Keress meg engem, ha szeretnéd, hogy interjút készítsek veled! Ne habozz, hívj vagy írj most!